Alla inlägg den 13 december 2008

Av Ewa - 13 december 2008 17:29

Äntligen vann en som jag gillar i IDOL, inte för att jag följde programmet. Alice, du kämpade också jättebra =)


Har verkligen tröttnat på IDOL.. -.-


Har velat bli som dem, Galenskaparna & After Shave. Att vara med i Lucia-tåget på skolan var verkligen jätteroligt. Vi fick jättefin kritik, bland annat från min mattelärare. "Det var inte fint, men det var häftigt" Bra sagt =P Men lärarna var jätteglada och några sa till och med att det var det bästa de sett på flera år ^^ Det värmde. Sedan tackade vi våran musiklärare för att ha gjort så mycket för oss. Han spelade dessutom gitarr på Lucia =) En annan spelade keyboard. I slutet smällde vi av två konfettiraketer på publiken och dom blev skrämda =) bravo! xD


En dag på musiklektionen satt jag på fikarasten uppe på scenen och spelade akustisk gitarr <3 då kom keyboardisten fram och frågade om jag ville vara med och spela på avslutningar och fester och underhållning och sånt. Det tyckte jag var jätteroligt, men kom att tänka på det lilla bandet jag redan var med i.


När vi slutade sista lektionen satte jag mig i pentryt och tog fram gitarr och låttexterna jag skrivit. Sedan började jag komma på melodi till en av låtarna. Efter en stund kom en av kompisarna in. Hon e också med i bandet. Hon slog sig ner och hjäplte mig att komma på melodi. Det gick jättebra =) snart klar ;) Då ska här spelas! xD


Ha en riktigt trevlig helg, alla underbara läsare!

Hälsningar Ewa

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards