Alla inlägg under november 2008

Av Ewa - 23 november 2008 19:28

Jag och en kompis satt och såg Familjen Robinsson på tv i helgen. Den var så bra! Och jag började nästan gråta =( Inte ofta jag gör det. I filmen 1408 började jag skrika. Det brukar jag inte heller göra.. Wierd, tycker jag.. Familjen Robinsson var i alla fall jättebra. =) Jag gillade den enormt ^^


I lördags var jag och min kompis i Trollhättan och såg Madagaskar 2. Den var jätterolig! xD

Vill se Twilight!! Den verkar så bra!


Av Ewa - 20 november 2008 18:17

Så sant som de e skrivet! I går (19/11) började det snöa på morgonen! Var ute på basmaskinkörning då det hände. Alla blev så glada, förutom några äldre killar :P Fast det kom inte så mycket, och snön stelnade inte på marken utan det smälte och blev till is på asfaltsvägarna. Har idrottat tre gånger denna veckan. Måndag: bollhallen - Innebandy och fotboll. Tisdag: gym - träningsverk :P Och idag då - gym, ingen träningsverk än så länge :P

Musik hela eftermiddagen idag också. Nu börjar vårat Luciatåg få en bra stämning =) jag fick sjunga en vers på en låt som ingen annan kunde.. men det flöt på.

Jaa.. i morgon ska man hem. Blir inte hemma förrns typ klockan 20 eller nåt på grund av att tåget alltid blir försenat när det kommer in till Gbg och då missar jag bussen och får därför vänta i 45 minuter på nästa buss. Daaah :P

Har klippt kossor i onsdags (måste skriva normal svenska på grund av en viss Annelie som ständigt ska klaga på min bonnestavning) fick en massa hår innanför arbetsjackan. Men det har varit en rolig vecka, som vanligt. I morgon kommer dessutom eventuella nya elever för att kolla hur vi har det. Kanske kommer det någon människa jag känner ^^


Ha de bra, alla underbara läsare!

//Ewa

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards