Alla inlägg under oktober 2008

Av Ewa - 30 oktober 2008 16:46

I morgon blir jag 16 år! Och en kompis till mig blir 18! Grattis! =) Längtar jättemycket! Skola på måndag =) har saknat mina vänner på skolan, men har också saknat mina vänner här hemma. I tisdags var vi uppe i Stendammen och badade, men jag hade tyvärr inte hittat min bikiniöverdel, så jag kunde inte bada. Hade inte velat bada naken på grund av att vi hade en kille me oss. Aja, får bada nån annan gång. Vet inte om det blir i år. Men det får vi se..


Ha en trevlig Halloween! >=D Mohahahaha :P

Av Ewa - 20 oktober 2008 16:44

Och så kommer snart den dagen då jag blir sexist :P (alltså 16 år) Vet inte vad jag ska säga. Visst ser jag fram emot det, men jag har ingen aning om vad jag önskar mig. Choklad e ju alltid gott. Nu behöver jag också vinterkläder, det vill säga fingervantar, mössa och halsduk ^^ Vore trevligt. Kanske jag stickar mig en halsduk, men jag har ingen aning om hur man stickar xD Jag vill också gärna ha en stålsträngad gitarr, fast det har ju mamma redan lovat mig en ;) Jajjemän ;)


Fortfarande e det något fel på min armbåge, jag vet inte vad. Men det har hållt på i flera veckor och jag kan inte stöta emot något me armbågen för då får jag ont ont ont =S


Halloweenfest på onsdag!! :D

Av Ewa - 16 oktober 2008 14:25

Grattis Naturbruksgymnasiet Sötåsen!!! Den bästa gymnasie-skolan någonsin! Fastän det ligger ca 15 mil från hemmet så är det alltid trevligt att komma till Sötåsen, där alla snygga killar finns ^^ Och många underbara vänner finns också här. Och dessutom där jag bor <33 xD


Nu var det ett tag sedan jag skrev här inne. Det har hänt så mycket hemma och på skolan. Förra veckan åkte några av oss till Gustavsvik och badade ^^ det va kul xD

Jättemånga fyller år under underbara oktober xD däribland jag, min mamma, jättemånga vänner. Självklart e det andra människor som fyller år denna månaden, men jag känner inte alla.. :P


Efter badet i Vänern har jag nu insett hur kallt vatten kan bli på bara några veckor :P Jupp! Så kan det vara, man ska inte bada i september :P

Även om sommartiden slutar nån gång i oktober.

Snart e det halloweenfest också ^^ och jag fyller år på halloween (31/10)


Tjofrejs alla läsare ;) Ha en trevlig halloween ^^

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards