Alla inlägg under juli 2008

Av Ewa - 18 juli 2008 19:53

Jag blir så sentimental! Idag slutade lägret och jag fick lämna alla vännerna :'( Dessutom har jag blivit sjuk, som jag alltid blir vid slutet på läger :'o Men vi har haft en underbar tid tillsammans med sång, bus, lek och skratt. Lägerledarna och deltagarna va så goá <3 och jag kommer sakna dom jättemycket. Jag bara måste dit nästa år också, annars vet jag inte vad jag ska göra!

Nu e jag hemma hos kaninerna och smittar ner familjen ;) vi har fått två till kaniner medans jag varit borta, så nu har vi 13 kaniner. Har saknat mina vänner och kaniner jättemycket och jag hoppas att jag får mycket tid med dom under sommarlovet, med tanke på att jag om knappt fyra veckor börjar gymnasie :O Jag blir så sentimental!! Jag kunde inte lämna Sparreviken utan att storgråta. Jag Älskar er, ni e så härliga vänner!

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards