Alla inlägg den 5 december 2008

Av Ewa - 5 december 2008 18:23

Okej, jag ska inte vara Lucia, utan jag ska vara en tärna ^^

som vanligt ungefär. Har aldrig varit något annat än en tärna när jag varit med i Lucia-tåget. Aja, det får la duga ;) tycker jag. Inte så att jag klagar. Hade aldrig velat vara Lucia... nej tack =P


Tänkte bara passa på att skriva mina favoritartister/grupper:

Alice Cooper, Guns N' Roses, The Ark, Galenskaparna & After Shave, Coldplay, Nightwish, Green Day, Elvis Presley, Nordman, BWO, Tommy Körberg (Stad i ljus), The Rasmus (In the shadows)

 That's what I like =D Självklart så finns det jättemånga låtar som jag gillar dessutom =D Jajjemän xD

Några Disney-låtar gillar jag också xD Hakkuna Matata till exempel xD


Ha en riktigt GOD JUL, alla underbara läsare!

Mvh Ewa

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards