Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Ewa - 2 maj 2009 21:28

Ja nu kommer den ut på bio =D jag håller på att läsa den, men det skulle vara spännande att se hur man gjort filmen.. vilka scener som tagits bort och så där. Boken är riktigt bra och jag rekommenderar den till alla lässugna


Nu när fyrorna tagit studenten finns det nästan inga roliga människor på skolan förutom vännerna.. inte för att fyrorna inte var vänner, men de vågade göra en massa. Vi ettor vågar nästan inte göra något, förutom att spela jävligt störande musik så fort man har chansen. Fast jag vågar allt (okej kanske inte allt)


Musik.. vi håller på att skriva låtar igen.. kanske vi spelar något på avslutningen, om vi vågar. Men det ska nog inte vara något problem. Såvida rektorn inte vill prata ut om allt. Men jag tror att det ska gå bra   =)


Nu måste vi börja filma inför miljödagen.. vi hade tänkt att göra en liten film..


Har du något att berätta, något som jag kan ha nytta av att veta? Kanske du vill att jag berättar nåt? Skriv till mig vetja =)


Ha en härlig vecka

Mvh Ewa


Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards