Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Ewa - 17 januari 2009 15:08

På min 16-årsfest hemma fick jag Rush Hour 1 och 3 av en kompis. Hon hade varit inne på hemmakväll och köpt dom där. Tyvärr så hittade hon inte Rush Hour 2.

Jag har varit inne i hemmakvällaffären i Knalleland, Borås  och i Trollhättan. Men filmen finns verkligen inte! Jag blir så trött. Jag frågade inne i hemmakvällaffären i Trollhättan om inte dom hade Rush Hour 2. Hon i kassan sa att det ska finnas en, så jag gick och leta där hon sagt att den ska ligga. Men nej, jag hittade den verkligen inte.


Vem e det som går och käkar upp alla Rush Hour 2- filmer?? Jag fattar inte! Någon vill hålla filmen borta från mig eller nåt.. -.- baaah


Ska det vara så svårt att hitta en helgrym film eller? Tydligen..

Av Ewa - 17 januari 2009 14:51

Jag ska kanske börja med att förklara varför jag har skrivit en låt..


Det e så att jag har en kompis på skolan. Hon är inte världens längsta tjej direkt, men hon är en underbar kompis. Och nu har hon börjat bli mobbad av en tjej som i början av gymnasiet var våran vän. Nu har hon gått och blitt otrevlig och börjar kalla min kompis för gubbjävel och en massa andra saker. Hon tvingar dessutom min kompis att gå bort till sitt rum och hämta sitt pennfack för att våran f.d vän ska rita med färgpennorna på sig själv. Och inte bara det. Nu är det en kille som klänger på henne, och ska hålla på att krama henne. Alltså, han gillar henne.


Min kompis är inte glad, hon tycker det är tråkigt att det har blitt så här. Så jag har skrivit en låt. Kanske inte just precis om detta, men man förstår det när man läster låttexten..

Presentation

Omröstning

Vilken färg passar till limegrönt?
 rött
 rosa
 svart
 blå
 lila
 gul
 röd
 bajsbrunt
 vit
 beige
 grå
 orange
 annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards